dinsdag 13 december 2011

Trots op mijn kunstige kerstkrans...


Gisteravond gaven ze op de opleiding (DFA) die ik volg een kerstworkshop. Mijn zus ging gezellig mee. Met big shoppers vol kerstgroen en versiersels gingen we richting Houten. We hebben een krans gewikkeld met veel groen, veel rode ilex besjes en heel veel rood wikkeldraad. Het was even doorwerken maar toen hij klaar was, waren wij trots op onze kunstige kerstkrans!
Nu staat hij te pronken op mijn schouw...
Mijn dochtertje vertelde mij dat ze vanmorgen met open mond naar mijn krans stond te kijken hi, hi, hi. 

X van Brie

1 opmerking:

  1. Dat kan ik me heel goed voorstellen, dat ze met open mond heeft staan kijken (lekker eigenwijze uitspraak). Hij is ook echt super mooi, daar mag je zeker trots op zijn!

    BeantwoordenVerwijderen