vrijdag 13 januari 2012

KOEKEBAKKERS...

Vandaag zijn mijn kinderen druk in de weer geweest met koekjes bakken. Lekker druk met de vormpjes en de deegroller, maar natuurlijk hebben ze ook stiekem gesnoept van het deeg. Omdat ik al dacht dat het een rommeltje zou worden, moesten ze natuurlijk een knoei schortje VAN MAMA BRIE aan. Ik mag eigenlijk niet opscheppen over mijn zelf gemaakte knoei schortjes.... maar ik vind ze super handig! Ik heb ze gemaakt van geplastificeerd katoen, dus na het koekjes bakken haal je er een sop doekje over heen en ze zijn weer schoon voor het volgende knutsel partijtje. Je kunt ze vinden in mijn webwinkel.


Zo wij gaan nu lekker smullen van de heerlijke koekjes gebakken door mijn eigen koekebakkers.

X VAN BRIE

4 opmerkingen:

  1. Ha, wat een prachtige actie-foto's van jouw koekenbakkers! En jouw knoeischortjes zijn niet alleen reuze handig, maar ook nog eens super mooi!
    Geniet maar lekker van je koekjes en je koekenbakkertjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat schattig! WAren ze lekker?
    Hartelijks

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja de koekjes waren heerlijk! Vooral de kinderen hebben er van gesmuld!

      Verwijderen