donderdag 23 februari 2012

Vorige week woensdag hebben mijn zus van Bienie bien en ik met een knus kraampje op de Lady's night in Benschop gestaan. Wij stonden er vooral om de benschopse lady's aan het haken te krijgen en dat ze gezellig bij ons een workshopje komen doen. Nou ik moet zeggen, de meeste dames waren razend enthousiast. Nu maar hopen dat ze zich gaan opgeven...

Nu zijn wij heerlijk aan het genieten van de krokus vakantie, de carnavals drukte hebben we achter de rug. Alle carnavals kostuums die ik gemaakt hebt waren goed in de smaak gevallen, dus tijd voor andere crea uitprobeersels.
Zo heb ik voor mijn verjaardag de SIZZIX BIG SHOT machine gekregen en die ben ik nu heerlijk aan het uitproberen. Het is een super uitkomst en ik ben er helemaal wijs mee.
Je kunt er alles mee stansen; papier, stof, tafelzeil en ik ben vooral met vilt bezig. 
Ik gebruik de vormpjes vooral voor mijn zwemdiploma medaille's, verjaardagsbroche's, sleutelhangers en voor mijn verjaardagsmutsen. Deze creaties kun je vinden in mijn webwinkel. Ik draai er alles met gemak door heen en ik heb geen kramp meer in mijn handen van het knippen... 
Hieronder zie je wat foto's wat ik tot nu toe door de big shot hebt gedraaid.





Nou tot gauw maar weer!

Liefs van Brie

6 opmerkingen:

  1. Voor jou is zo'n machine inderdaad een enorme uitkomst! Ik heb er ook aan zitten denken, maar ik zou het veel te weinig gebruiken en heel veel stansen nodig hebben, want je kunt niet voor iedere kaart oid hetzelfde vormpje gebruiken. Voor jouw creaties is het juist mega handig.
    Jullie kraam ziet er prachtig uit op de foto's; jammer dat er niet goed verkocht is. Hopelijk schuiven er wel heel veel dames aan met de workshops ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gelukkig heb ik een zusje met zo'n machine is altijd handig ;-)
    Ziet er goed uit zus, vooral die letters zij helemaal top.
    Kom snel een keer langs met een stapeltje vilt.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja hoor zus kom maar langs met een stapel vilt, de BIG SHOT is echt helemaal te gek!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wow, super mooie blog en leuk wat je allemaal maakt, super foto's, veel succes nog!http://ingeltjen.blogspot.com/!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Superleuk apparaat hè?! ;-) Mag ik vragen waar jij de letters vandaan hebt? Ik ben er al een tijdje naar op zoek. Het liefst zou ik ze in big dies hebben, maar dat wordt te kostbaar. In sizzlits zijn wel te verkrijgen, denk ik. Superleuke kraam hadden jullie trouwens zeg!! En superleuke blog! ;-)
    groetjes, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Nancy, ja dat apparaat is echt super. Ik ben er ook erg blij mee en ik kan hem goed gebruiken voor oa mijn verjaardagsmutsen die ik verkoop op mijn webwinkel. Die letters zijn ook van sizzix het letter type is curlz. Als je deze zoekt op google vind je ze wel. Ik heb deze doos op ebay gekocht. Maar de letters zijn erg dun en met vilt gaan de letters zelf wel snel kapot. Maar ze zijn inderdaad wel erg leuk.
      Het liefst heb ik ze ook in big dies, maar ze zijn idd zo duur. Ik heb wel de cijfers in big dies besteld.
      Nou succes en ik zal ook eens op jouw blog kijken...

      Groetjes van Brie

      Verwijderen