donderdag 9 februari 2012

Workshop Zpagetti haken...

Vorige week donderdag hadden mijn zus en ik weer een gezellig haakworkshopje. We hebben hem bij mijn ouders thuis gegeven, want moeders had een huiskamer vol dames geregeld. Het was erg gezellig en er werd heel fanatiek gehaakt. Iedereen was enthousiast en de dames gingen allemaal met een leuke tas naar huis. Er was zelfs een dame die zo hard gehaakt had, dat ze twee tassen af had. En het leuke is dat we de dames flink hebben aangestoken, want ze gingen thuis allemaal aan de haak!


Gisteren is eindelijk mijn verjaardags kado binnen gekomen, de Big shot van Sissix.
Dit is een apparaat waarmee je kunt stansen. Ik wil er voornamelijk vilt mee stansen, voor mijn verjaardagsmutsen en broche's die in mijn webwinkel staan. Maar ik moet eerst nog even kijken hoe het werkt en dan lekker uitproberen.   

Nou ik kruip nog even achter de naaimachine, want ik ben druk met het maken van carnavals kostuums. Deze moeten snel af want volgende week vrijdag begint het grote carnavals feest in Montfoort Knopengein.

Groetjes van Brie

1 opmerking:

  1. Dat is vast een gezellige boel geweest in die woonkamer vol dames! Erg leuk.
    Mooi verjaardagscadeau; ben benieuwd hoe het bevalt en wat je er allemaal mee gaat maken.

    BeantwoordenVerwijderen