vrijdag 30 maart 2012

Lente kriebels...

Joehoe het is weer lente! En dat is zo heerlijk (al moet het natuurlijk wel lekker zonnig weer blijven!)

Afgelopen dinsdag avond zijn mijn zus en ik naar Echt studio in Alphen a/d rijn geweest. En we hebben daar even lekker geshopt en leuke ideeën opgedaan. Ik heb een jeans blue zpagetti gekocht, waar ik een leuke tas van hebt gehaakt. Van het restje zpagetti heb ik een leuke armband gemaakt op een breivork. Dit idee zagen wij ook bij Echt studio en het is helemaal leuk om te doen en ook lekker snel klaar!


Dit weekend ga ik even aan de slag met het kussen voor mijn dochter. Mijn zus heeft de voorkant gehaakt. Ik en vooral mijn dochter waren er blij mee dat ze dit wilde doen, want bij mij schoot het niet echt op... Maar ik ga hem af maken en dan kan die eindelijk (na ruim een jaar) op haar bed liggen. Als hij af is laat ik hem natuurlijk even zien!

Fijn weekend allemaal!
Liefs van Brie

8 opmerkingen:

  1. Mooie kleuren blauw! Hoe gaat dat met de breivork, wil je daar een keer wat van laten zien (of je zus)? Ik kan me daar maar weinig tot niets bij voorstellen en word dus wel nieuwsgierig ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Angelique,
      De breivork is eigenlijk een soort punnikken. Ik denk dat er op you tube best wel filmpjes op staan, waarop ze het voor doen. En de breivork is een houten vork met twee punten er aan. Je kunt het ook op twee vingers doen. Dit is leuk voor kinderen, maar je krijgt het dan niet zo mooi strak als op een breivork. Nogmaals ik zou als ik jou was even op youtube kijken. Succes!

      Verwijderen
    2. Hoi Angelique,
      Ik zal snel een foto van de breivork op mijn blog zetten, ik wacht alleen nog even op mijn kralen.
      Groetjes

      Verwijderen
  2. He zussie,
    Wat zijn je armbanden leuk geworden ik kom gauw mijn kralen halen!

    Groetjes
    Bien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk, je armbanden! Ben zelf ook zpagetti fan en meestal haak ik bloemen van de restjes, maar dit hou ik ook even in gedachte! ben ook volger geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Corine,
      Ja ik vond het ook een erg leuk idee, we hebben het gezien bij echt studio. Dus meteen aan de slag!

      Verwijderen
  4. Mag ik vragen waar je die grote kralen vandaan hebt? Die om je witte en jeans armband gebruikt?

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Die heb ik bij www.echtstudio.nl vandaan.
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen