dinsdag 17 april 2012

Allemaal leuke klusjes....

Ik ben lekker druk bezig met allerlei leuke creatieve klusjes. Zo had ik al een poosje een poef van zpagetti liggen die nog af gemaakt moest worden. Nou het is gelukt, hij is klaar en ik vind hem super stoer! Deze gaan we natuurlijk showen op de LENTE MARKT.


Vrijdag avond zat ik lussen twee kleine meiden (mijn dochter en vriendinnetje) in, te breien op de breivork. Nou dit was dus maar voor even, want dat wilde zij ook doen en vervolgens waren ze allebei druk met de breivork en konden ze niet meer stoppen. Ze hebben er leuke sierraden van gemaakt. Erg leuk, want ze zaten allerlei plannen te maken voor een eigen winkeltje "De reza ladies". Hun eerste verkoop is op de rommelmarkt op koninginnendag. Super leuk dat ze er zo druk mee zijn.


Ik ben toen maar aan mijn pakketje begonnen van JIT DESIGN. Ik had het pakketje Americo besteld, want mijn dochter is helemaal gek van paarden en die americo moest dan maar een Lucky worden zonder mijter natuurlijk. JIT DESIGN heeft hele leuke pakketjes om zelf te maken echt een aanrader!



Is het geen schatje?


Ook kreeg ik die dag een paarden borduurwerk binnen, deze ga ik gebruiken voor het 2e kussen voor mijn dochter. Maar dat is een leuk klusje voor volgende week.


Deze week ben ik nog druk met de voorbereidingen voor de LENTE MARKT a.s zaterdag. Ik moet nog een aantal zwemtassen maken, want als ik het zo om mij heen hoor willen verschillende mensen een zwemtas bij mij kopen... Dus ik ga hier zo meteen mee aan de slag.
Wat ik ook nog aan jullie wil laten zien, zijn mijn nieuwe cijfers die ik maak voor op mijn verjaardags mutsen. Ik heb een nieuwe cijfer sjablonen set voor mijn sizzix big shot gekocht en ik ben er helemaal wijs mee. Het zijn mooie stoere letters die ik heel goed kan gebruiken.


En oh ja ook nog in deze week gepropt... Donderdag ga ik met mijn zus en mijn twee nichten een dagje haken. We gaan een leuk rond kussen haken van zpagetti die ik afgelopen vrijdag op de breidag bij MARUTSKA heb gekocht. Ik ben benieuwd, want die nichten hebben nog nooit gehaakt. Maar als ze de creativiteit van onze oma hebben geërfd komt het helemaal goed!
Het resultaat zal ik jullie volgende week laten zien!

Liefs van Brie

6 opmerkingen:

  1. Mooi geworden je poef.Op welke lentemarkt ga je hem showen?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je!. Ik sta samen met mijn zus op de Lentemarkt in Montfoort. Moet het wel beter weer worden...

      Verwijderen
  2. Je poef is superrrrrrrrrrrrrrleuk! :)

    ga deze blog zeker nog volgen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo,

    via google kwam ik op je blog terecht. Wat heb je een mooie poef gemaakt.
    Nu wil ik zelf ook een poef van Zpagetti gaan maken, maar ik vind niet elk patroon even mooi.

    Heb jij misschien het patroon wat je voor deze poef hebt gebruikt nog? En zou je dit misschien met mij willen delen? Of kun je mij vertellen waar je het gekocht hebt?

    Ik hoor graag van je.

    Groeten,
    Marja

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Marja,
      Daar ben ik nog een keer. Je kunt ook op site van hoooked kijken. De beschrijving van de poef staat onder het kopje patronen.

      Groetjes Brigitte

      Verwijderen
  4. Hoi Marja,

    Ik heb het patroon uit het boekje "Helemaal hoooked, meer doen met zpagetti" van Hoooked en Echtstudio. In dat boekeje staat het patroon van Hamlet het roze varken. Dan gebruik je het patroon van het lijf van Hamlet.

    Ik hoop dat ik je hiermee genoeg hebt geholpen.

    Succes er mee!

    Groetjes Brigitte

    BeantwoordenVerwijderen