zaterdag 7 april 2012

Hè hè, eindelijk heb je mijn eerste kussen af....

Zo het kussen voor mijn dochter Lieke is af! Lieke zei ook zo mooi, "hè hè eindelijk is mijn 1e kussen af!"

Oh ja dat is waar ook, ik zou 2 kussens voor haar maken. Maar Lieke had wel een tip dat ik een kussen moest maken die ik snel af zou hebben... Tja daar zit wel wat in, want een jaar wachten op 1 kussen is natuurlijk wel heel erg lang. Maar gelukkig heeft mijn zus geholpen, zij heeft het kussen af gehaakt. THANKS zus! Lieke is er helemaal blij mee en hij staat erg leuk bij haar kamer.


Verder ben ik weer eens bezig met te veel projectjes tegelijk; mijn granny tas die ook al sinds december op mij ligt te wachten, verjaardagsmutsen, een poef, armbandjes maken op de breivork, oranje broches maken...en nog een aantal andere dingen die ik af wil hebben voor de LENTEMARKT op 21 april.
pffff... ik ben blij dat onze paas dagen niet overvol gepland zijn en dat ik volgende week veel thuis ben en hier lekker aan kan werken!

Fijne paasdagen en tot gauw!

Veel liefs van Brie

4 opmerkingen:

  1. Geen dank zussie, nu nog een kussen ;-)
    Maar niet een gehaakte denk ik zo.
    En nu iets sneller aan de slag voor je dochter.
    Tot morgen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ze heeft er dan wel lang op moeten wachten, het resultaat mag er zijn! Erg leuk geworden!

    Onthoud wel dat dat handwerken een hobby is, je brood kun je daar echt niet volledig mee verdienen (normaal gesproken dan), dus geniet er vooral van en jaag jezelf niet zo op!

    Fijne paasdagen!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Zo en of je gelijk hebt! Ik zal aan je uitspraak denken.

      Jij ook fijne paasdagen!

      Verwijderen
  3. jouw probleem komt me heel bekend voor... lol ik heb dat ook, met zoveel dingen tegelijk bezig, daarbij dan nog werk en gezin... maar het is wel heel erg fijn als alles dan ineens af is he. Groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen