woensdag 16 mei 2012

Super blij!


HIIII HAAAAA.... Ik ben super blij, want gister middag kreeg ik te horen dat ik ben aangenomen! Vanaf 4 juni ga ik in een verzorgingshuis aan het werk als medewerker welzijn. Ik kijk er heel erg naar uit om na ruim een jaar weer lekker aan het werk te gaan. Ik kreeg daarom van mijn lieve zus en tevens mijn nieuwe collega dit schattige roze boeketje.




 Gisteravond gaven mijn zus en ik een haak workshop voor 9 dames. Het was een hele gezellige avond en er werd heel fanatiek gehaakt. Sommige dames hadden binnen 2 uur hun tas al af. Twee dames vonden het wel erg lastig, maar ook zij gingen met een leuke tas naar huis. Al kocht er één mevrouw bij ons een tas, in plaats van dat ze hem zelf haakte. Het ging haar om een gezellige avond en het haken lukte haar niet goed. Je kunt je voorstellen dat daar vreselijk hard om gelachen werd! Die mevrouw had in ieder geval een gezellige avond gehad en ze ging met een leuke tas naar huis...



Afgelopen maandag avond had ik mijn laatste les van mijn 1e jaar van de opleiding Nederlands bloemwerk. De opdracht was om een SINGLE FLOWER BRUIDSBOEKET te maken. Ik heb een GRANDE ROOS gemaakt. Dit is een roos die je uitwerkt, je lijmt blaadjes van het zelfde soort roos om de roos heen. Op deze manier krijg je een hele grote en mooie roos. En tot mijn verbazing is hij na twee dagen en zonder water te krijgen nog steeds erg mooi. Als je heel netjes te werk gaat en zorgt dat je geen lijm resten ziet, zie je bijna niet dat hij niet helemaal echt is. Ik vond het een erg leuke opdracht!
In september ga ik beginnen met het 2e jaar van deze opleiding en ik denk dat dit een best pittig jaartje zal worden. Maar dat is ook wel weer een leuke uitdaging...





Ik wens iedereen fijne vrije dagen en hopenlijk komt het zonnetje wat vaker langs...

Veel liefs van Brie

4 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd met je nieuwe job!
    Leuk dat de workshop weer zo geslaagd was en die mevrouw heeft toch mooi haar doelen bereikt: een gezellige avond én een mooie nieuwe tas :-)

    Mooi die super-roos!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Van harte proficiat met je nieuwe baan-prachtig boeketje daarvoor. En wat een gave roos heb je gemaakt-een precies werkje. Lieve groet met hart&ziel van Sil.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd met je nieuwe baan, super HIP boeketje! De perfecte kleur, ROZEEEEEEE.

    Liefs Zjanne, Portfolio Zjanne & Sweet Zjaantje.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Haaaay, brie super moooi je boeketje, ik heb een vraag kan dit ook met andere bloemen?? groetjes eline

    BeantwoordenVerwijderen