dinsdag 24 september 2013

Lekker druk geweest

De rust is weer een beetje terug gekeerd. Ik ben de laatste weken lekker druk geweest voor o.a de kunst & hobby markt in IJsselstein. Mijn zus en ik hadden leuke haaksels gemaakt om te verkopen en we gingen onze haakworkshops natuurlijk promoten. Het was een hele gezellige dag, we hebben veel mensen gesproken en hopenlijk rolt er nog een leuke zussen aan de haak workshop uit.



De granny's van dit kussen heb ik op vakantie gehaakt en vorige week nog even afgemaakt want hij moest natuurlijk pronken in onze kraam. 


 Dit leuke mandje is een patroon van Shades of yesterday Een leuk patroontje die je snel even haakt. Mijn kinderen zijn ook dol op deze mandjes. Ze wilden allebei een mandje voor hun bolletjes zpagetti en hun eigen breivork.


Afgelopen woensdag heb ik 10 meisjes van 10 jaar tijdens een kinderfeestje laten "proeven" van de zpagetti. De meisjes hebben zoals je op de foto kunt zien heel veel armbandjes op de breivork gemaakt en ze hebben allemaal een sleutel / tas hanger van restjes zpagetti en leuke kraaltjes gemaakt. Het was een heel gezellig en vooral creatief feestje.


En eindelijk heb ik vorige week dinsdag mijn diploma voor de opleiding Dutch Flower Arrangement mogen ondertekenen. Eind mei had ik mijn examen en ik ben er nog steeds een beetje trots op dat ik geslaagd ben.


Veel liefs van Brie

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen