zondag 6 oktober 2013

Mijn eerste Myboshi gehaakt...




Afgelopen woensdag ben ik met mijn zus naar Echt studio geweest. Want we moesten even een aantal bollletjes wol inslaan voor de Myboshi. In de herfstvakantie komen onze twee neven uit de achterhoek bij ons langs voor een workshopje mutsen haken. Deze twee twintigers volgen ons op FB en zijn helemaal op de hoogte van ons haakwerk. Toen ze de beanie mutsen van de Muboshi mannen zagen, wilde ze natuurlijk ook zo'n muts. Soms twijfel ik of ze ons niet in de maling nemen... Maar ik vind het super cool als ze bij ons hun eigen Myboshi komen haken. We hebben dus wol voor ze gekocht en ik heb ook meteen voor mijn zoon meegenomen, want hij vind die beanies ook helemaal te gek. Vandaag heb ik lekker zitten haken en de muts voor mijn zoon is af en hij heeft hem niet meer af gedaan...




Ook heb ik drie bollen wol meegenomen voor een lekkere warme col - sjaal. Ik ben ermee gaan arm breien. Dit is erg leuk en makkelijk om te doen en het is heeeeeel snel af.

 

Vorige week hebben we helaas ons lieve hondje in moeten slapen, jeetje wat een  zware beslissing was dit. Maar voor onze lieve Ko was het de beste oplossing. Maar wij missen ons hondje wel heel erg hoor, hij hoorde zo bij ons gezinnetje....


Vorig weekend ben ik samen met mijn mannetje een week-eendje weg geweest naar Zuid-Limburg. We hebben heerlijk genoten van een sfeervolle B&B. De volgende dag hebben we knusjes rondgetourd in een lelijk eendje. Dit was heel erg leuk, het eerste kwartier heb ik alleen maar de slappe lach gehad. Ik heb natuurlijk zelf ook in het eendje gereden, maar dat was hard werken hoor.... Maar het is wel aan te raden!



Fijne week iedereen!

Veel liefs van Brie 

1 opmerking:

  1. Leuk, je eerste myboshi muts! Stoere kleuren.
    En je col sjaal is ook top. Arm breien, ik had er nog nooit van gehoord, maar het ziet er leuk uit!

    Fijne week, Corine

    BeantwoordenVerwijderen